اعلام دروس خارج از منبع نیمسال دوم ۹۴-۹۳ و ترم تابستان ۹۴ پیام نور

اعلام دروس خارج از منبع نیمسال دوم ۹۴-۹۳ و ترم تابستان ۹۴ پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نوربندرعباس (pnub.vcp.ir) : طبق اعلام سازمان مرکزی پیام نور مبنی بر خارج از منبع بودن و یا مشکل داشتن سوالات امتحانات برخی از دروس نیمسال دوم ۹۴-۹۳ و ترم تابستان ۹۴ دانشگاه پیام نور ، آزمون مجدد برای برخی از دروس انجام خواهد شد.بر اساس اعلام مرکز آزمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، لیست دروس خارج از منبع و آزمون مجدد نیمسال دوم ۹۴-۹۳ و ترم تابستان ۹۴ دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشد:

 

لیست دروس:

1--- تاریخ اسلام از وفات پیامبر تا سقوط بنی امیه  *****کد درس:۱۲۲۰۲۴۳****نیمسال دوم ۹۴-۹۳

2---تاریخ تحولات سیاسی اجتماعی ... از سال چهلم****کددرس:۱۲۲۹۰۲۸***نیمسال دوم 93/94

3---مهارتهای ارتباطی کلاس****کد درس:۱۲۱۱۰۹۶********ترم تابستان ۹۴

 


تذکرات مهم:

۱- طبق اعلام مرکز آزمون سازمان مرکزی پیام نور قرار هست آزمون مجدد این دروس همزمان با امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه در محل مرکزتان برگزار میگردد.

۲- حضور دانشجویان در آزمون مجدد این دروس اختیاری می باشد و در صورت شرکت مجدد نیز بالاترین نمره (بین نمره قبلی و نمره جدید) ثبت خواهد شد.

۳- دانشجویانی حق شرکت در آزمون مجدد را دارند که در امتحان پایان ترم غیبت نداشته باشند.


دروس خارج از منبع : دروس خارج از منبع دروسی هستند که تعداد و یا کل سوالات امتحانات آن درس در آزمون پایان ترم ، خارج از منبع مشخص شده توسط سازمان مرکزی طراحی شده است و آزمون مجدد برای این دروس نیز برگزار می شود.

نویسنده مطلب: ابراهیم پروازپور

ابراهیم پروازپور

پاسخ دهید

1 نظر

Can you lose weight by doing yoga?  ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۴۲:۵۳

Why visitors still make use of to read news papers when in this technological globe the whole thing is presented on net?