جوابیه دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به اظهارات آقای عباسپور (

جوابیه دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به اظهارات آقای عباسپور (

    بسم الله الرحمن الرحیم

«دانشگاه پیام نور به عنوان تنها دانشگاه باز و نیمه حضوری کشور در سال 1367 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و در خلال بیش از دو دهه که از عمر آن می گذرد ، منشأ خدمات زیادی در تامین نیروی انسانی متخصص در کشور شده است . در کنار توسعه کمی ، دانشگاه پیام نور درخلال سال های اخیر که در پاسخ به تقاضای روز افزون آموزش عالی و به منظور جلب رضایت مردم و برداشتن سد کنکور صورت گرفته این دانشگاه همواره در صدد بالا بردن کیفیت آموزش بوده است . جذب بیش از 2 هزار نفر از اعضای هیات علمی در سال های گذشته ، توسعه ، تقویت و تجهیز آزمایشگاه ها و کار گاه های مورد نیاز رشته های مختلف ، توسعه کتابخانه ها ، توسعه تحصیلات  تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ، ایجاد  چندین مرکز بین الملی در سطح کشورهای دنیا و پذیرش دانشجو از بیش از 50کشـور دنیا ، همه و همه برگ های زرینی است که دلالت بر تلاش مسئولان این دانشگاه برای با لا بردن کیفیت آموزش دانشگاهی به موازات توسعه کمی آن بوده است . با عنایت به مطالب فوق الذکر ، ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش مسئولان دانشگاه پیام نـور در ارتقای سـطح آموزشی در سالیـان اخیر، حمایت خویـش را از این دانـشگاه به عنوان یکی از نهـادهای آموزشی در سالیان اخیر ، حمایت خویش را از این دانشگاه به عنوان یکی از نهادهای آموزشی تامین کننده نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز فرایند توسعه کشور اعلام می کنیم.»

اینجانبان، امضاءکنندگان ذیل که روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان هرمزگان هستیم با تشکر از حمایت همیشگی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و همچنین نمایندگان دلسوز ملت در مجلس شورای اسلامی، بار دیگر، قاطعانه خواهان برخورد آنان، با اینگونه اظهارات هستیم.کما اینکه سابقاً نیز کارکنان و دانشجویان این استان با صدور و امضای بیانیه های جداگانه، خواستار برخورد جدی تر شده بودند.

والسلام


نظر مدیریت سایت دانشجویان پیام نوربندرعباس:

ما انتظار داریم تا دستگاههای قضایی و همچنین وزارت محترم علوم از حقوق دانشجویان دانشگاه پیام نوردفاع کنند

شاید دانشگاه پیام نور مشکلاتی داشته باشد که البته مربوط به زیرساخت های فیزیکی است

ولی ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا اعتبارعلمی ما واساتیدعزیزمان زیر سوال برده شود

 

نویسنده مطلب: ابراهیم پروازپور

ابراهیم پروازپور

پاسخ دهید

1 نظر

Can you get taller with yoga?  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۶:۵۱

Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.