تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان نیمسال دوم ۹۱-۹۰ پیام نور

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان نیمسال دوم ۹۱-۹۰ پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : به منظور مساعدت با پذیرفته شدگان نیمسال دوم ۹۱-۹۰ دوره های فراگیر (نوبت بیست و سوم دوره کارشناسی پیوسته، نوبت چهارم دوره کارشناسی ناپیوسته و نوبت یازدهم دوره کارشناسی ارشد) که موفق به ثبت نام و انتخاب واحد نشده اند مقرر گردید افراد مذکــــــــــور از تــــــاریخ چهـــــارشنبــــه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۱ لغـــــایت سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ به سامانه خدمات آموزشی گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس (http://reg.pnu.ac.ir) مراجعه و پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام و تهیه مدارک لازم نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نمایند.

در همین رابطه عبدالله معتمدی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد : پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی ارشد، واحدهای درسی را به صورت الکترونیک و پذیرفته‌شدگان در مقاطع کاردانی و کارشناسی درس‌های خودخوان را انتخاب می‌کنند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور این عده از دانشجویان به علت جاماندن از کلاس‌های درس، امکان حضور در کلاس‌های حضوری و نیمه حضوری دوره‌های فراگیر پیام نور را ندارند و لازم است واحدهای درسی را به صورت خودخوان و الکترونیکی انتخاب و مطالعه کنند.

۱- دروس ارائه شده بصورت خودخوان و الکترونیکی می باشد.

۲- دانشجویان فراگیر / دانشجویان انتقالی از سایر دانشگاهها / دانشجویان استعدادهای درخشان و مصوبه طرح ۱۰۰ واحدی که صرفا در نیمسال دوم ۹۱-۹۰ پذیرفته شده و موفق به ثبت نام و انتخاب واحد نشده اند می توانند در این مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نمایند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

۳- سقف انتخاب واحد برای دانشجویـــــان مقطع کارشنــــاسی حداکثر ۱۴ واحد و برای کارشناسی ارشد حداکثر ۱۰ واحد می باشد

۴- مراکز و واحدها لازم است برای دانشجویان که دراین فرصت ثبت نام می نمایند تاریخ مراجعه حضوری تعریف ، تا امکان تشکیل پرونده ایشان فراهم شود.

۵- در صورتی که دانشجویی در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام یا انتخاب واحد نگردد باید نیمسال دوم ۹۱-۹۰ را مرخصی تحصیلی اخذ نماید

نویسنده مطلب: ابراهیم پروازپور

ابراهیم پروازپور

پاسخ دهید

2 نظر

Where is the Achilles heel?  ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۹:۱۶

It's amazing to pay a quick visit this website and reading the views of all mates on the topic of this article, while I am also eager of getting knowledge.

Camilla  ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۳:۰۵

This is my first time pay a quick visit at here and i am actually impressed to read everthing at alone place.