تغییر در برنامه امتحانات نیمسال دوم دانشگاه پیام نور / عکس

تغییر در برنامه امتحانات نیمسال دوم دانشگاه پیام نور / عکس

گزارش اختصاصی از اخبار پیام نور
اشتباه در برنامه ریزی تاریخ امتحانات باعث تغییر تاریخ امتحانات دانشگاه پیام نور شد
به گزارش اخبار پیام نور ، ۱۸ بهمن ۸۹ ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۰-۸۹ دانشگاه پیام نور آغاز شد.برنامه امتحانات برای چندمین ترم متوالی توسط دانشگاه منتشر نشد! دانشجویان پیام نور هنگام انتخاب واحد به صورت کاملا غیر حرفه ایی می توانستند از تاریخ امتحانات خود آگاهی یابند.
از روزهای اول انتخاب واحد یک چیز جالب را متوجه شدیم که چشم را نوازش میداد.اشتباه در برنامه ریزی تاریخ امتحانات نیمسال دوم دانشگاه پیام نور و این اشتباه چه چیزی بود ؟ اگر چه در برنامه امتحانات منتشر شده در ۱۰ روز قبل از شروع انتخاب واحد توسط اخبار پیام نور نیز این اشتباه وجود داشت اما گمان می کردیم این اشتباه در زمان انتخاب واحد در سیستم گلستان برطرف خواهد شد، اما نشد. با نگاهی به تقویم سال ۹۰ متوجه می شوید روز ۲۶ خرداد ۹۰ روز ولادت حضرت علی (ع) می باشد و تعطیل رسمی! اما دانشجویان پیام نور در زمان انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۰-۸۹ خود با برگزاری چند درس از امتحانات خود در روز ۲۶ خرداد ۹۰ بهت زده شدند
این موضوع را آنقدر پیگیری کردیم تا بالاخره یکی از مسوولین دانشگاه به اخبار پیام نور گفت: همه امتحانات روز ۲۶ خرداد به روز بعد از آخرین امتحان در تاریخ امتحانات قبلی تغییر کرده است.


در تصویر بالا که در روز ۳۰ بهمن ۸۹ گرفته شده است سیستم گلستان تاریخ امتحانات را همچنان ۲۶ خرداد اعلام می کند.
تقويم رسمي كشور براي سال 1390 هجري شمسي (با درج مناسبتها) 

نویسنده مطلب: ابراهیم پروازپور

ابراهیم پروازپور

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...