پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری و روز معلم به اساتید دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مطهری و روز معلم به اساتید دانشگاه

اساتید گرانقدر،اعضای هیئت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان

 

عارفان علـم عاشـق می شوند / بهـترین مردم معلـم می شـوند

عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود

سلام ابدی ما نثار گام های استوارتان و بهشت جاویدان جایگاه ابدیتان باد،بسيار خوشحالم كه وجود شما بزرگواران زينت بخش دانشگاه پيام نور مي باشد. سپاسگزار هستم که اندیشیدن را، مي آموزيد نه اندیشه ها را.

شما که بعنوان یک معلم دلسوز،هیچگاه دست پر مهر و محبت ومملو از امیدتان، را از سر شاگردانتان برنداشتید و شب وروز به راه درست و صراط مستقیم بودید ، همان راهی که تمام پیامبران الهی وامامان معصوم (ع) تا اخرین نفس شان سعی داشتند مردم را از منجلاب غفلت وانحراف بسو ی رستگاری ابدی سوق دهند، راهی که فلاح و رستگاری در آن نهفته است، پس این شما بودید ای آزاده، که آزادی و آزادگی را به همگان آموختید و یاد دادید که چگونه با سلاح برنده ایمان،خودرا از زنجیر های اسارت و بردگی این دنیای دنی رهانند.

  در پایان ضمن تبریک این روز بزرگ، خدمت شما جهادگران سنگر علم و دانش، یاد معلم شهید،استاد مرتضی مطهری را گرامی می داریم.موفقیت روزافزونتان را از درگاه باریتعالی مسئلت می دارم.

 

دکتر حمیدرضا عامری سیاهویی

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان

نویسنده مطلب: ابراهیم پروازپور

ابراهیم پروازپور

پاسخ دهید

1 نظر

real psychic readings  ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۷:۳۰

وقتی که من در اصل نظر دادم، به نظر میرسد که بر روی Notification کلیک کردهام من زمانی که نظر جدید اضافه می شود - کادر انتخاب و در حال حاضر هرکدام یک نظر اضافه شده من 4 ایمیل با همان نظر دریافت کردم. آیا راهی وجود دارد که بتوانید مرا از این خدمات حذف کنید؟ خیلی ممنون!